- Περιγράψτε μας την δουλειά σας.
Η εργασία μου είναι η χαρά της ζωής. Δε θα τη χαρακτήριζα ‘δουλειά’ παρά εργασία χαράς και αγάπης προς τον άνθρωπο. Είναι η πιο όμορφη μορφή δημιουργίας και επικοινωνίας του κάθε προσωπικού μηνύματος που ο καθένας θέλει, νιώθει, χρειάζεται να δηλώσει προς τα έξω με την εκάστοτε εικόνα του. Είναι δημιουργική εργασία που σε κρατά σε επαφή με το ‘τώρα’, μια εργασία που σε κρατά νέο στον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα.
- Είναι το στυλ έμφυτο ή κάτι που μπορεί να διδαχτεί;
Το στυλ είναι μια κατάσταση που ο καθένας μας είναι ωφέλιμο ν’ αντιληφθεί σε σχέση με την προσωπικότητά του. Υπάρχει έμφυτη ροπή στο καλό γούστο και εκμάθηση κανόνων που μπορούν να παρέχουν μια ασφαλή αισθητικά εικόνα. Στυλ είναι όταν η προσωπικότητα συναντά την αρμονία προσδίδοντας αέρα αυτοπεποίθησης και σιγουριάς μέσα από την αφομοίωση και όχι τη μίμηση της εκάστοτε μόδας.
- Μέσα από την επαγγελματική σας πορεία, υπήρξε μια στιγμή που σας στιγμάτισε θετικά και ποια είναι αυτή;
Στα 23 μου επιλέχθηκα μέσα από τη διαδικασία του casting ν’ αναλάβω το στήσιμο του πρώτου καταστήματος και το styling της επίδειξης του οίκου Donna Karan στη Μύκονο υπό την επίβλεψη του head director του οίκου Kelly Stinet. Είμαι ο πρώτος Έλληνας στυλίστας που χρησιμοποιήθηκε από διεθνές brand. Αν και αυτό που με στιγμάτισε, ήταν όταν η Kelly Stinet μου πρόσφερε την κάρτα της και μου είπε ότι είμαι πολύ καλύτερος από άλλους συναδέλφους μου στη Νέα Υόρκη και όποτε το αποφασίσω υπάρχει μια θέση εκεί για μένα. Ένιωσα ότι μόλις είχα πληρωθεί εκατομμύρια από αυτή της δήλωση!
- Ποιος ορίζει τις τάσεις και τους κανόνες της μόδας κάθε σεζόν;
Οι μεγάλες βιομηχανίες υφασμάτων δημιουργούν τις τάσεις σύμφωνα με το τι στοκ υπάρχει από προηγούμενες δεκαετίες. Αυτή είναι η σκληρή πεζή πραγματικότητα! Από κει και πέρα υπάρχουν και οι τάσεις που δημιουργεί ο κινηματογράφος . Ταινίες που οι θεματολογία έχει να κάνει με την πιο εξαίρετη αισθητικά απόδοση μιας άλλης εποχής ή ακόμη και πρόσωπα διεθνής εμβέλειας ως φορείς τάσεων που και πάλι έχουν δημιουργηθεί από ένα εξαιρετικά ευφυές μάρκετινγκ που εξυπηρετεί στην ουσία μια καθαρή εμπορική συναλλαγή που δεν έχει σε τίποτα να κάνει με αυτό που πιστεύουμε ότι είναι μόδα.
- Πώς αντιλαμβάνεστε τη μόδα και ποιος/ποια είναι ο αγαπημένος σας σχεδιαστής/στρια μόδας;
Μόδα είναι η δημιουργία που καλύπτει την εκάστοτε ανάγκη να δηλώσει ο καθένας μας μια μορφή διάθεσης προς το κοινωνικό σύνολο στο οποίο δραστηριοποιείται, από την οικογένεια του μέχρι τον επαγγελματικό του χώρο.
- Ποια είναι η αγαπημένη σας εποχή στην μόδα; 60’s, 70’s, 80’s, 90’s…;
Η αγαπημένη μου εποχή ήταν η τελευταία φορά που ο άνδρας και η γυναίκα ήταν εξίσου ίσοι αισθητικά σε αντίθεση με τις τελευταίες δεκαετίες που η γυναίκα πρωτοστατεί με πληθώρα επιλογών σε σχέση με τον άντρα. Αυτή είναι η δεκαετία του 30.. η τέχνη συνομιλούσε με τη γενική αισθητική σε όλα τα επίπεδα
- Ποια θεωρείτε ότι είναι τα must-have κομμάτια μιας ολοκληρωμένης γκαρνταρόμπας;
Ένα μαύρο φόρεμα που μπορεί να φορεθεί όλες τις εποχές
Ένα κοστούμι μαύρο, μπλε σκούρο ή με ρίγα ‘κιμωλίας’
Δύο λευκά πουκάμισα
Ένα σωστό τζιν για το σωματότυπο της κάθε γυναίκας (ναι υπάρχει!!)
Ένα ταγιέρ
Ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνες γόβες
Ένα ζευγάρι κολακευτικά φλατ παπούτσια
Τσάντα μεγάλη τύπου shopping bag
Ένα λαμπερό βραδινό τσαντάκι
Ένα πανωφόρι μέχρι το γόνατο
3 με 4 μαντήλια
Ένα κολιέ με πέρλες
Μια γυναίκα με τα παραπάνω μπορεί να εμφανιστεί οπουδήποτε κοινωνικά ή επαγγελματικά έχοντας κύρος και στυλ!
- Ποια είναι τα πιο hot κομμάτια αυτής της σεζόν;
Ένα πουκαμισοφόρεμα τύπου σεμιζιέ
Μια μακριά φαρδιά φούστα με τσέπες, μονόχρωμη, έθνικ, ριγέ ή ακόμη και με λουλούδια ανάλογα τον τύπο και το ύφος που θέλει και μπορεί να υποστηρίξει η κάθε γυναίκα
Μια ολόσωμη φόρμα τύπου overall
Ένα σορτς που κολακεύει το σωματότυπό σας
- Πόσες τσάντες πρέπει να έχει μια γυναίκα και ποια είναι τα απαραίτητα αξεσουάρ που πρέπει να έχει πάντα για μια ολοκληρωμένη εμφάνιση;
Άπειρες αν μπορεί! Η τσάντα είναι εκείνο το αξεσουάρ που μπορεί ν’ αλλάξει μια εμφάνιση, φυσικά με σωστή καθοδήγηση, γιατί μπορεί να έχει και αντίθετα αποτελέσματα
Από αξεσουάρ έχει να κάνει με την προσωπική ανάγκη του καθένα. Μια ασφαλής επιλογή είναι: ένα κολιέ με πέρλες, μπίλιες σκουλαρίκια σε χρυσό ή ασημί χρώμα, ένα βραχιόλι τύπου αλυσίδα που θυμίζει δεκαετία του 50 και μια εντυπωσιακή καρφίτσα σε στυλ vintage
- Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της DOCA σε σχέση με τα άλλα brands;
Υψηλή αισθητική, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, διαρκής ανανέωση με πρόοδο πάντα προς το καλύτερο και φυσικά καταπληκτικές τιμές, για κάτι που σίγουρα και φαίνεται και είναι υπέροχο με διάρκεια στο χρόνο. Value for money valid for life!